1. Wisselend!
    Om gelijk met de deur in huis te vallen, mijn vleesschotel bestond uit 3 verschillende vleessoorten. De Suzuki kruimelde uit elkaar tijdens het snijden, wel lekker. De souvlaki smaakte vlak en was qua kwaliteit middelmatig, niet echt sappig en smaakvol. De gyros miste een bite en ook redelijk vlak van smaak.
    De vegetarische moussaka was volgens mijn vrouw verrukkelijk, wel ontzettend klein. Ik heb nog gevraagd waarom de vegetarische moussaka de helft zo groot was als de normale moussaka (ik heb diverse vlees moussakas voorbij zien komen) kreeg ik een niet samenhangend en onbevredigend antwoord (groente is duurder dan gehakt en ik had het niet goed gezien blijkbaar, sterker nog de vegetarische moussaka zou eigenlijk duurder moeten zijn…). Kun je nagaan wat de kwaliteit van het vlees is, zou je kunnen concluderen!
    De frietjes komen recht uit de diepvries en de mayonaise uit een groothandel emmer, niet echt lekker dus.
    De tzatziki was heerlijk en zo ook de bij gevoegde salade, lekker.
    Lekkere koffie in een onmogelijk kopje met een mini oortje wat je bijna met wat grotere handen niet vast kunt houden.
    De inrichting ziet er in eerste indruk mooi uit, geen standaard ingericht Grieks restaurant… Maar als je verder kijkt zie je dat nagenoeg de helft van de stoelen beschadigd (zitting gescheurd of gaten).
    Aardige mensen in de bediening maar toen ik de vraag stelde waarom de vegetarische schotel zoveel kleiner was dan de standaard moussaka ging men gelijk in de verdediging… Het was maar een vraag!
    Ik ben niet enthousiast en kom in het geheel op een 6, meer kan ik er niet van maken.