1. Afgegaan op de recensies en de beperkte keus in bezorg/afhaalmogelijkheden in de Koog en vanwege een zeer jong kind in ons gezelschap besloten we eten te bestellen en af te halen. Hier zijn wel enige opmerkingen over te maken. Zoals de sate: @kok doe de kroepoek in n apart bakje want als deze over de satésaus wordt gedrapeerd is t snel slap.
    Het eten was over het algemeen lauw en dat terwijl we op 3 minuten afstand zaten en niet het halve eiland over hoefden.
    Visgerecht was goed. Wel storend dat een gerecht was vergeten mee te geven en we daarvoor terug moesten rijden terwijl het eten al op tafel stond. De glutenvrije pasta was een aanfluiting. Veel pasta met een lepel tomatensaus. Wel 2 soorten kaas erbij maar prijs/kwaliteit nulkommanul. Onze algemene indruk is dat de porties niet in verhouding met de prijs zijn. Personeel is wel vriendelijk en excuseerde voor het vergeten gerecht.

5,3