1. Mireille

Ontzettend druk! Hierdoor zag je dat het echt lopende band werk is in het restaurant. Op de afgesproken tijd aan tafel en binnen 2 uur je eten 'naar binnen werken' want dan staan de volgende gasten te popelen om jouw tafel 'in beslag' te nemen. Bediening heeft het zichtbaar zwaar onder de werkdruk want vriendelijkheid en afspraken nakomen is er helaas niet bij.

We hadden toverbrood besteld met 4 sausjes. Dit werden er 2. Dit aangekaart zodat ze dit op de rekening konden wijzigen ( 2 of 4 sausjes....het scheelt je 5 euro!!!) We waren met 5 personen en kwamen een vork tekort. Ook waren door het eten van het voorgerecht de servetten op dus ook om servetten gevraagd. De vork en servetten niet gekregen ook niet toen we hier nogmaals om vroegen. Toen het voorgerecht eenmaal op was werd dit niet afgeruimd. De gehele tijd bleef dit op tafel staan, ook tijdens het eten van het hoofdgerecht. Onze tafel stond dan ook overvol met vuile vaat. Heel jammer dat erom gevraagd moet worden dit mee te nemen. Na het eten nog even naar het toilet... hier rook het naar urine en durfde ik niks aan te raken. Het toiletpapier was op.
    Zoveel personeel in en om het restaurant maar schone toiletten is toch echt een visitekaartje. Misschien verstandig een toiletjuffrouw in te huren! Helemaal op zulke drukke dagen.

De juffrouw in het snoephuisje is zeer ongeïnteresseerd en onvriendelijk. Zo jammer! Zet daar een leuke jonge meid neer die leuk om kan gaan met het enthousiasme van de kinderen die daar hun ogen uitkijken en vrolijk worden van al dat lekkere snoep om hun heen.

3,4