Op dit adres zit nu: Frisk aan het Spaarne

1. Gisteren hadden we de intentie om daar te gaan dineren tijdens een boottripje. We werden echter 2 keer de rug toegekeerd, 1 keer door de kok die op 't terras liep en daarna zelfs door de serveerster. De serveerster moesten we echt meerdere malen roepen en zwaaien als ze je voorbij liep met lege handen. Ze was blijkbaar erg druk met andere zaken,...maar we waren de enige gasten. De muffe lucht bij binnenkomst bleek van de toiletten af te komen waarvan alle deuren wijd open stonden. Volgens de serveerster is het er altijd druk behalve de dag dat wij er waren omdat het dan poetsdag was... Maar ze waren wel open! Ok, we lustten wel wat dus een paar keer goed snuiven en je bent er aan gewend. Toch maar even snel wat oesters en een mandje stokbrood. De oesters waren eenvoudig maar goed geserveerd, op ijs met citroen, rodewijn azijn, en 'n sjalotje. Maar het stokbrood was oud, er zat een hele dikke lange haar doorheen gerold alsof alles van de grond was geraapt. En de kruideboter leek vanaf 1 meter afstand in het schaaltje gegooid, je kon het schaaltje niet vast pakken zonder vette handen te krijgen....die hebben we terug gegeven. We wilden heel snel weg, ik heb niet eens op de bon durven kijken maar even snel terug gerekend hebben we het mandje brood ook flink betaald!... Jammer, mooie locatie, mooie uitstraling, maar nooit meer!

1,2