Deze zaak is verhuisd naar Botterweck 3, 6286 DA, Wittem

Op dit adres zit nu: Restaurant bij Roos

1. Paaszondag hebben we met 4 personen de paasaanbieding gekozen. 4 gangen plus huis aperitief met div. hapjes en koffie met friandises. Ik heb al eerder bij Infini heerlijk gegeten, maar nu was het zomogelijk nog beter. De Chef heeft zeker qua presentatie een stap gezet. Bijv. een amuse geserveerd op een leistenen bord bestaande uit een 5-tal ingrediënten, allen verschillend van kleur en vorm die samen een prachtige compositie vormden. Het oog eet ook mee, nietwaar?

Niet alleen mooi maar bovenal ook lekker was het voorgerecht op basis van div. makreel bereidingen. Tussengerecht; Asperge op Maltezer wijze met Livar spek, heerlijk! Een tafelgenote dacht dat dit het hoofdgerecht was, maar nee de lamsfilet en croûte met een jus van salie kreeg deze rol. De lamsfilet was mooi roze en boter mals. Dan nog het Paasdessert, chocoladereep, advocaat geserveerd in een lege eidop en griesmeel met mango gepresenteerd als een spiegeleitje. Ook dit was een prachtige compositie zowel in smaak alsook in kleur en vorm. Dit samen met een vriendelijke en deskundige bediening hebben ons een uitstekende avond bezorgd.