1. Na meerdere malen in het verleden het Rode Bos bezocht te hebben zijn we vandaag na een lange tijd weer eens gaan eten bij het Rode Bos in Teuven. Tijdens het eten zat een ouder koppel een paar tafeltjes verder tegenover ons. Waarschijnlijk de eigenaren, dachten wij, gezien de communicatie met het personeel.
    Na het betalen van de rekening liepen we naar de parkeerplaats naar onze auto. Terwijl we wilden wegrijden komt de meneer die wij eerder in het restaurant zagen aangelopen met het gebaar om ons raam te openen. Meneer claimde dan ook de eigenaar te zijn. Hij gaf ons in een alles behalve vriendelijke toon aan dat dit privé terrein was en uitsluitend te gebruiken was door gasten van het restaurant. En met de vraag wat wij hier wel niet deden. Toen we aangaven dat wij net in het restaurant gegeten hadden en hier ook het betaalbonnetje van hadden, bleef hij erover doorgaan dat hij alle gasten was nagegaan en gevraagd had of onze auto van hun was. Dit hebben wij zowel niet gezien als gehoord. Vreemd hoe deze meneer met zijn gasten omgaat. Een zeer nare ervaring. Wij zullen hier dan ook nooit meer terugkomen.