1. Dimitri K.

Een lekkere frituur, lekker friet, goede snacks, best lekker, een paar minpunten -

• hygiëne - ik ging naar de frituur daar en ik zag dat de eigenaar zijn sik in het frituur vet per ongeluk liet hangen zonder dat hij het ook door had, beetje smerig, er is ook een bak met een schok lamp dat vliegen aantrekt met zijn ultraviolet kleuren zodat vliegen in de frituur niet op het eten afgaan, helaas word deze bak waar alle dode/geschokte vliegen in liggen, nooit schoongemaakt in de 5 jaar dat ik daar ben gekomen al.

• Geen vernieuwing - voor mijn gevoel is de cafetaria zelf oud, ik zie nog steeds hetzelfde tafeltje waar woorden staan op gekrast, dezelfde prullenbak, dezelfde kranten, dezelfde planten, dezelfde platen (waar de snacks op liggen) en nog steeds de bier koelkast waar niks in staat.

Verder is het personeel aardig, ik heb daar nog nooit iemand gezien met slechte zin. De prijs is ook goed, voor sommige snacks is de prijs een beetje hoog, goed friet Cafetaria P. Yuan.