1. Restaurant ligt op een mooie plaats aan de haven en heeft een uitgebreide kaart. Zowel voor het voor- hoofd- en nagerecht is er de mogelijkheid om een plank met een variatie aan gerechten te bestellen. Wij hebben dat ook gedaan, is echt een aanrader, al mag bij het hoofdgerecht wat mij betreft wel een schaaltje met groente geserveerd worden. Jammer dat we de bijbehorende frietjes pas 10 minuten na het hoofdgerecht kregen. Tip: als je geen hele grote eter bent is het bestellen van alle drie de planken wat overdadig. Het is ons helaas niet gelukt om al het lekkers op te krijgen. Bediening was soms wat onwennig, maar het is ze vergeven. Wij komen zeker nog terug.

1. Guido
    Van restaurant

Bedankt Martin dat je de moeite en tijd hebt genomen om zo'n uitgebreide en positieve recensie achter te laten. Wij zijn zelf ook groot fan van de plank! Vervelend om te horen dat de frietjes wat later kwamen, we zullen hier de volgende keer beter op letten. We zien jullie graag terug bij De Brass! Groet, team De Brass.