Op dit adres zit nu: Joseph - Aan de Poel

1. Geweldig mooie locatie, alleen smaakte het eten gewoon niet.

Leuk terras, alleen jammer dat het net een sport kantine was. Iedereen ging zich elkaar bemoeien en ging over voetbal praten. Wij wilden lekker rustig eten, maar dat lukte dus niet.

De bediening was zééééér traag en lette niet op. We bestelden ons drinken en toen verwachten we de menukaart. Die kregen we tot grote ergenis niet. We moesten een half uur wachten voordat we de menukaart kregen. Die we uiteindelijk hebben gevraagd.

Het eten was zeer slecht. Het vlees was niet gaar. De patat was aangebrand, veel te weinig groente voor 6 mensen.

De bediening had alleen oog voor de mensen die aan de tafel naast ons zaten. Ze kwamen een half uur later binnen en toch kregen ze eerder hun menu kaart.

Ik geef een 1 voor het eten --> het was niet te eten.

Ik geef een 1 voor de (slechte) service --> Alleen maar oog voor mensen die hun geld showen.

Ik geef een 5 voor de (voetbal) sfeer (ik hou niet van voetbal en wil lekker rustig kunnen eten in zo'n restaurant)

Ik geef een 1 voor Prijs/ kwaliteit --> veel te duur. Bij de Chinees kun je veel meer en lekkerdere dingen kopen.

Ik kom daar nooit meer!

1,4