1. Spectaculair… maar echt. In de breedste zin van het woord. Het was onze ster ‘ontgroening’, maar eigenlijk durven we het niet meer aan om ooit nog in een andere sterrenzaak te gaan eten. Wat kan dit nou nog overtreffen?! Letterlijk tot in ieder detail is het concept uitgewerkt. Alles klopt. De ontvangst, de entourage, de muziek, de vakkennis van het personeel, de sfeer, de toiletten. Ja serieus. Zelfs de toiletten waren een beleving om te bezoeken. En natuurlijk het eten. WAUW. Wat een kunstenaars in de keuken. We zijn voor de full experience gegaan met 7 gangen. Whaaaat! Iedere gang dachten we, hou op. Dit is het lekkerste wat we ooit gegeten hebben…maar toen kwam er weer een gang die dat overtrof. Alles maar dan ook echt alles was een daverend succes. Ook complimenten aan de wijn/spijs combinaties. Die waren spot on!
    We hebben een avond gehad die we nooit meer gaan vergeten! Bedankt team Zarzo!!