in Zoetermeer

Onbeperkt genieten van de heerlijkste gerechten.

1. Annemieke

De gerechten waren redelijk tot goed. Smakelijk gegeten van de diverse vleesgerechten. De gerechten waren warm tot heet, smakelijk gekruid, en goed te eten. Sommige gerechten waren niet mijn smaak. Alleen de bediening was ronduit slecht. Bij binnenkomst mochten we 10 minuten wachten. Klanten die kwamen afrekenen kregen voorrang op gasten die wachten op een tafel. Daarnaast werd er terwijl jij staat te wachten op de persoon achter de balie door die persoon nog een pakket voor thuisbezorgen ingepakt. Bij een verzoek om begeleiding naar de tafel werd verzocht nog 'even' te wachten tot een volgende klant had betaald. Als ik niet met zo'n grote groep was geweest was ik vertrokken.

Het werd niet beter. Drank werd 20 min later geleverd dan besteld. Niet 1x maar meerdere keren. De ene helft van de tafel wel drank, de andere kant van de tafel niet. Voor 13 man slechts twee tablets. Iets besteld in de eerste rond werd geleverd in de derde ronde, onthoud dan nog maar wat je had besteld. Natuurlijk vraag je na komt deze bestelling nog. De reactie 'komt eraan' maar wanneer wordt er niet bij verteld. Dat je vraagt waar blijft mn drankje, reactie daar ben ik niet van. Maar ook niet zorgen dat er iemand komt. Drank serveren gebeurde aan een kant van de tafel geef zelf je drankjes maar door. Schaaltjes afruimen was ook langzaam. De personen die de gerechten kwamen brengen hadden moeite om te zien bij wie de gerechten hoorde. Ze werden op de rand van de tafel geschoven en kijk zelf maar wat je ermee doet. En als dat dan de bestelling is van drie rondes terug wordt het een bingo van wie het gerecht is.

Schoon is ook een breed begrip, aan begin van de avond zag de vloer er prima uit, aan het eind van de avond heb ik meerdere bonnetjes zien liggen, dat is gewoon slordig. Een keer service gevraagd, volgens mij moet diegene de melding nog doorkrijgen, niemand gezien die gevraagd heeft en wat heeft u nodig. Ook niemand gezien die vraagt en smaakt het, heeft u nog iets nodig. En ja natuurlijk is zaterdag een drukke avond en loop alles langzamer dan een andere avond. Natuurlijk aan het eind aangegeven eten prima, maar te langzaam qua service. Dat was gewoon niet te doen. Reactie ja veel zieken, drukke avond. Mijn idee dan toch iets minder klanten in je restaurant laten. Kom ik hier nog een keer terug? Hmm qua eten ja, maar qua service nee. Dan zijn er meer restaurants die een betere ervaring geven.

5,9