in Apeldoorn

All You Can Eat Tapas & Grill • Spaans Restaurant Catalunia

1. Het was helaas een enorme teleurstelling. We hadden zo zin in uiteten. Moesten enorm lang wachten op de rondes. En meerdere keren vragen. De 2e ronde klopte al niet en na vragen wat er gedaan ging worden aan dit probleem is er voorgesteld dat we de helft van de prijs voor het eten zouden betalen. Hier zijn we mee akkoord gegaan. Al hoewel voor wat we gekregen hebben dit nog aan de hoge kant was. Er is toen nog gauw door de manager een ronde geregeld wat lekker was, vooral frituur, maar snel klaar en niet volledig onze bestelling maar ze deed haar best. We hadden zelf twee uur de tijd, maar normaal moet je in 2 uur tijd toch heel wat rondes kunnen halen. Tafels om ons heen leken ook niet de juiste bestellingen te krijgen en moesten wat wij zagen ook lang wachten. Gewoon erg jammer, hadden in verleden goede ervaringen met dit restaurant, ook verteld bij afrekenen. Zijn normaal echt geen klagers maar dit maakt dat we hier niet meer heen gaan en geeft een zure nasmaak. Is er dan veel te weinig keuken personeel maar worden er teveel tafels aangenomen of wat is dan het probleem? Dit lijkt mij voor het personeel ook erg vervelend.