1. Via vakantieveiling het geboden vier gangen menu gegeten. Twee kinderen meegenomen. Totaal niet kindvriendelijk. Geen kleurplaat werd er aangeboden. De kinderen kregen pas hun eten toen wij ons hoofdgerecht kregen en dat was pas na 1 uur en 15 minuten. Die wilden dus niet meer stil aan tafel zitten en hadden veel trek gekregen. Bij de pannenkoek werd er E 1.50 extra berekend voor een plakje kaas en ham. Het brood (vier plakjes brood) werd ook nog eens E 4.50 extra berekend en werd uiteindelijk na drie keer vragen gebracht toen we de soep (duidelijk uit een pakje, waterig en zonder smaak) eindelijk kregen.

Toen de kinderen hun dessert kregen werd er verschil gemaakt in jongen/meisje. Jongen kreeg een vulpotlood met een boekje en meisje kreeg een potlood met een boekje zonder potlood. Na vragen of ze ook een vulpoltlood mocht om ook in het boekje te kunnen tekenen werd dit zeer bot geweigerd.

De bediening is ronduit slecht. Niet vriendelijk en het duurde verschrikkelijk lang.

Eens maar nooit meer, niet voor herhaling vatbaar. In de regio zijn veel betere restaurants te vinden.