Op dit adres zit nu: La Sorellina

1. Wij hebben hier gegeten, het was op dat moment heel rustig, maar toch verliep ons gezellige etentje als volgt:

- wij zaten op het terras, de serveerster kwam het terras op, maar begroette ons niet eens en ging terug om de kaarten te halen.

- we waren met z'n tweeen, maar toch vergat ze wie welk drankje had en vroeg het, vervolgens zet ze de drankjes alsnog verkeerd om.

- ditzelfde gebeurde met ons eten (was trouwens ook niet lekker, we hadden een lasagne)

- toen het eten arriveerde, kwam de serveerster erachter dat ze ons bestek was vergeten. Het duurde 5 minuten voordat we dat hadden.

- toen we aan het eten begonnen werd er nog een bestelling opgenomen voor een drankje, na 20 minuten hadden we ons eten op en was het drankje er nog niet.

- toen ik afrekende, meldde ik dat ik het drankje niet meer hoefde... kijk ik de volgende dag op de rekening, stond het er toch bij (stom van mij natuurlijk, ik had gelijk moeten kijken)

- ik heb wel melding gemaakt van de slechte service, het bleek de eerste week van de serveerster te zijn, maar welk excuus er ook is, dit kost klanten!