in Zierikzee

ALL YOU CAN EAT & A LA CARTE

1. Karin Fleer

We kregen een hartelijk welkom en hebben heerlijk gegeten. De eigenaar raadde ons de borrelplank aan, hier zou voor iedereen wat lekkers bij zitten inclusief wat vegan hapjes. Hier zaten per persoon wat edamame boontjes op, 3 bitterballen (waarvan 1 vegan) en 1 kipstukje. Als hoofdgerecht hadden de kinderen een heel leuk kindermenuutje voor een leuke prijs. De volwassenen met zijn drieën 6 soorten sushi om te delen met als afsluiter een grand dessert. Wij hadden op de muur een heel leuk menu zien hangen waar al deze gerechten bij zaten. Thuis bij het bekijken van de rekening bleek dat alles los berekend is en voor de 4 frituur hapjes €8 per persoon berekend is, zelfs voor de kinderen. Dit vonden wij persoonlijk erg veel en jammer dat het leuke menu niet berekend was.
    Ik zou u zeker aanraden hier eens te gaan eten maar let even op de rekening.