in Deventer

Is al jaren een begrip in Deventer

1. In april opnieuw gaan eten bij dit restaurant na een prima ervaring in februari. Deze keer hadden mijn vriendin en ik ook onze eega's meegenomen en weer van te voren gereserveerd. De ontvangst was hartelijk. Ook de heren waren onder de indruk van de gezellige sfeer in het restaurant. Het eten was helemaal top, van de start met olijfjes en stokbrood tot en met het dessert. De pizza quatro stagioni van mijn vriendin, de pasta met verse zalm van haar man en mij en de spagetti carbonara (op verzoek met ham ipv spek) van mijn man, het was allemaal erg lekker. Daarna bestelden we allemaal een Dame Bianca na en ondanks dat we allemaal hetzelfde op ons bord hadden waren het 4 verschillende borden want de kok had zijn creativiteit gebruikt om er toch wat speciaals van te maken en de borden waren alle vier verschillend opgemaakt en gedecoreerd, wat laat zien dat men met plezier bezig is. Dat is ook te merken aan de plezierige manier van bedienen, erg vriendelijk, niet opdringerig maar wel attent...top! Het afscheid was ook weer gezellig. In December zijn we wéér in Deventer en eten bij Da Mario staat wéér op ons verlanglijstje!