1. Linda van Balen

Zondagavond dachten we lekker met elkaar uit eten te gaan maar helaas viel dat erg tegen. We kregen met met z'n tweeën een 6 persoons tafel. We hadden een droge witte wijn besteld en die smaakte helemaal niet lekker terwijl je van zo'n mooi restaurant wel mag verwachten dat je een heerlijke wijn krijgt.

Je had je glas nog geen minuut leeg en er stond meteen een serveerster aan tafel of we nog een glaasje wilden en toen we zeiden dat de wijn niet lekker was kregen we er totaal geen reactie er op. We hebben toen wat anders genomen.

Ik had een ossenhaas medium gebakken besteld en ik kreeg een half medium en rauw vlees op mijn bord. We hadden het al helemaal gehad en heb doorgegeven dat het niet helemaal goed gebakken was. Ik kreeg als reactie; ohhhhhh en weg was de serveerster met de borden. We vonden het eten erg tegenvallen en de bediening overdreven en alleen maar bezig om winst te maken.

Toen we af gingen rekenen hebben we gezegd wat we er van vonden. 1 van de serveersters schrok ervan en ging direct naar de eigenaresse om dit aan te kaarten maar we hebben gezegd dat we nooit meer terug komen en zijn zo de deur uit gegaan met een dikke rekening en een teleursteling.