1. Vanavond gegeten bij eten en co. We hadden reuze honger! Eenmaal na het voorgerecht wilde ik mij storten op de heerlijke wokgerechten. Dus alles uitgezocht, aangegeven welke saus (zoetzure) en wokken maaar!

Toen het klaar was en het op mijn bord terecht kwam, bleek het een stevige soep te zijn. Totaal geen goede verhouding voor de wok. Het was een en al saus. Enigste wat er bovenuit kwam was de half gare broccoli. Maarja, was al weer even geleden dat we gewokt hadden. Eenmaal bij ons tafeltje aangekomen zou ik mijn feestmaal opeten. Ik kreeg het met moeite naar binnen. Wat het gevolg daarna was dat er een feestje ontstond in mijn buik. Ik dacht ach, niet zeuren gewoon lekker verder eten. Maar nog geen 10 min later kwam de zure walm van de zoetzure saus naar boven.

Wat doe je dan als goede klant, even melden dat het niet lekker is. Want ja, met zo iets kun je er alleen maar iets goeds mee doen.

Ik naar de bali om het te melden (lees even snel zeggen). Wat er gebeurde tot mijn grote verbazing meneer de Chinees jouwde me uit alsof het aan mij lag. Ach de symptomen dat lag zeker aan mij. Maar de oorzaak lag bij de verrekte saus.

Ik zei tegen hem dat ik het alleen even wilde melden. Dus zonder dat ik überhaupt maar iets aangaf over geld terug of iets.

Maar hij dacht een passende oplossing te hebben: je krijgt een tegoed bon, maar moet je nu weg gaan. Ik was perplex. Alsof ik dat wilde. Ik zei dat we met een hele groep zaten. Dus toen gaf hij aan dat ik dan maar in de auto moest wachten.

Lang verhaal kort: werd afgepoeierd met paar gratis muntjes en daarmee was de kous af.

Nja jammer, de manier waarop ze omgaan met zoiets. Voelde niet echt gehoord.

Hopen dat volgende keer beter gaat.
    #Iedereenverdiendeentweedekans!