Op dit adres zit nu: le VIN 'x

1. Bij Puur moeten ze zich schamen. Vandaag geweest voor een uitgebreide "luxe" high tea. Kosten maar liefst 20 euro. Heb al vaker een high tea gehad en ga dan meestal misselijk naar huis, zo volgepropt met oa sandwiches, scones, hartige taart, bonbons, etc etc. Nou bij Puur ging ik misselijk naar huis van de honger. We kregen een klein bolletje ijs, plakje kiwi, reepje mango, 1 aardbei en een borrelglaasje tja uhm kwark denk ik. Na een uur wachten kregen we ieder een sandwich met zalm en een sneetje stokbrood met schimmelkaas en wat honing erover. Na weer een uur wachten kwam de serveerster vertellen dat dit de geweldige "luxe" high tea was. We dachten even da het een grapje was. Maar nee, ze was bloedserieus. Aangegeven dat dit dus echt geen high tea is. Nou, dan mochten we wel een drankje van de zaak drinken. Nou nee, laat maar, doe maar korting. En ja, we hoefden dan nu maar 18 euro ipv 20 euro te betalen. We zijn gegaan.