1. Vorige week hebben wij met 14 vriendinnen bij Swing gegeten. Voorgerechten waren lekker, ook erg royale porties. Maar het hoofdgercht duurde wel erg lang. We hadden om 7 uur gereserveerd en kregen ons hoofdgerecht om kwart voor 10. Dat duurde wel te lang, maar wel steeds vragen of we weer wat wilden drinken. Het eten was erg lekker, maar... de bediening was ontzettend slecht. Wat een hoop fouten werden er gemaakt... Bijv. toen de borden weg werden gehaald na het hoofdgerecht werd er gevraagd ; Jullie willen zeker wel koffie? Nou, misschien willen wij nog wel een nagerecht? Er werden andere wijnen geserveerd dan gevraagd, 2 foute hoofdgerechten werden er geserveerd, waardoor er 2 personen pas hun eten kregen terwijl de rest al lang klaar was, heel ongezellig natuurlijk, enz enz.. Niets, geen excuus of misschien een kopje koffie van de zaak.
    Jammer, dan kan het eten lekker zijn, als de bediening zo veel fouten maakt en ongeïnteresseerd is dan is dat echt een tegenvaller. Wij gaan vaak uit eten maar helaas, Swing, wij komen niet meer terug..