1. Michelle van Laarhoven

Vanavond voor het eerst en tevens ook voor het laatst bij wok van Herpen gegeten. Geen commentaar op de koks. Aan het fornuis waren ze voor de kinderen erg vriendelijk. Maar het bedienend personeel liet zeker te wensen over, 3 tafels kon de bediening nog niet aan. Vuile borden bleven lang op tafel staan.

Kinder speelruimte zeer onveilig. De foto's op de site zijn zeer verouderd en daardoor misleidend. Defecte apparaten, vieze vloer. Zouden tapijttegels liggen volgens de foto's, maar is gewoon een verharde vieze vloer.

In het restaurant zelf ligt het tapijt op delen wel met 20-50 spijkertjes vast gezet.

En toen we gingen afrekenen werd alles los berekend terwijl er een actie liep van all inclusive. (bij afrekenen werd aangegeven dat je dat bij binnenkomst moet aangeven) Volgens mij moet dat door de bediening bij binnenkomst op zijn minst gevraagd worden. Maar ze waren coulant en herstelden dit alsnog. Alleen de jongste zou gratis meedoen, maar daar werd de drank dan wel voor gerekend. Staat ook nergens aangegeven. Triest, dit zijn wij niet gewend en we hebben toch al veel wok ervaring.

Al met al een tegenvaller. Ons zien ze er niet meer terug.