1. Op zoek naar een plekje om te eten even na 1 in de middag kwamen we bij Het Raedthuys terecht. We vroegen voor een hapje eten en kregen een koude tafel buiten aangewezen.

Ze hebben een uitgebreide theekaart, maar omdat er maar 1 kaart was dacht ik slim gebruik te maken van de QR code die me toegang gaf tot het menu online. Bij die kaart kon ik na 25 pagina's scrollen uiteindelijk kiezen uit de thee smaken: thee 1, thee 2, thee 3, etc. Dat was geen succes. We hebben de bediening ook twee keer moeten zeggen dat we nog even tijd nodig hadden om eten en drinken uit te zoeken.

Toen het tijd was om te bestellen en we onze wensen doorgaven werd ons verteld dat de oven uitstond en opwarmen toch zeker 45 minuten zou duren! Daar wilden we niet op wachten. Waarom zeg je dat dan niet meteen als we om eten vragen bij binnenkomst?!

4,5

1. Goedemiddag Gerard,

Ik ben bang dat jullie het verkeerde Raedthuys voor jullie hebben.
    Wij zijn gevestigd in Hoogerheide en hebben geen uitgerbeide theekaart met smaken etc, of QR codes voor ons online menu.

Je bent natuurlijk wel altijd welkom om gezellig bij ons een lekker kopje thee te drinken, en te genieten van onze heerlijke luchgerechten.

met vriendelijke groet,
    het Raedthuysteam Hoogerheide

2. Woops, je hebt gelijk. Ik ga het laten aanpassen!