in Arnhem

Afh.10% korting | Een culinaire reis door de Indiase keuken!

1. Wat echt geweldig is aan Kohinoor is het ontvangst wanneer je binnen komt. Zo een ontzettend lieve en aardige man. Sowieso is de bediening echt vriendelijk.

Wat in ons geval echt de kers op de taart was, is het volgende. Bij binnenkomst vertelde ik dat mijn vriendin, waar ik mee was, die dag jarig was. De man die ons welkom heette, maakte een grapje (dacht ik) dat ze gingen zingen voor ons en een verrassing zouden geven.

Wat bleek? Dit deden ze ook. Ze zongen niet zelf maar er kwam een 'lang zal ze leven' muziekje over de boxen toen het dessert tijd was en een ijs verrassing met vuurwerk en al. Echt super! Zo attent en service. Alleen daar om al 5 sterren!

Enige 'minpuntje' is dat de volgende dag al mijn kleding naar vet rook. Terwijl we daar waren, rook ik het niet, maar het was er wel duidelijk. Het eten is dan ook behoorlijk vet. Wel lekker, maar vet.