in Lelystad

De Gordiaan, puur, eerlijk in een unieke ambiance

1. Koos Groenewoud

De Gordiaan Kitchen-Bar. 3 x is scheepsrecht.
    Ondergetekende is zijn loopbaan begonnen als kok en kookt nog steeds graag. Met mijn vrouw Jannie R.I.P. aten we ook graag buiten de deur. Wij ontdekten De Gordiaan Kitchen-Bar veel te laat en zijn er met z’n tweeen slechts 2 x geweest. Ik kijk daar met veel plezier op terug en herinner mij nog dat ze bij een visgerecht mosterdijs serveerden…Op 4 november 2021 bezocht ik De Gordiaan Kitchen-Bar voor de derde maal. Inderdaad 3 x is scheepsrecht. Mijn gastheer was erg blij met mijn keus en heeft erg genoten. Hij nam de vis, in dit geval zeeduivel. Uiteraard proefde ik een stukje. Precies goed. De Engelsen zeggen en schrijven “The proof of the pudding is in the eating”. Klopt. Ondergetekende nam de hertenstoof, in rode wijn gestoofd met peen, knol, champignons, appeltjes met rode kool en aardappelpuree. We namen beiden als voorgerecht BBQ wild zwijn. Heerlijk. We hebben een mooie avond gehad. Van HARTE aanbevolen.
    Home — De Gordiaan (de-gordiaan.nl)
    Koos Groenewoud, Lelystad 8 november 2021

Eén vorige recensie

Vorige recensies van Koos Groenewoud

• Ondergetekende heeft – samen met zijn vrouw- een fantastische avond gehad bij Kitchen-Bar de Gordiaan.

Alles klopte. Een ongedwongen en hartelijke ontvangst, gezellige ambiance, prettige en efficiente bediening en het eten was ook TOP! Onze verwachtingen op basis van de website werden overtroffen. Inderdaad “The proof of the pudding is in the eating”.

Wij namen het wild menu en waren onder de indruk. Hoog op smaak en prachtig opgemaakt. Ook het wijnadvies sloot hier naadloos bij aan. Een 9 ½! Dus: Van HARTE aanbevolen!

Jannie en Koos Groenewoud Lelystad

De nieuwste recensie