in Nijmegen

De Mexicaanse zon in Nijmegen

1. Wij aten een menu voor € 28,50. De bediening en de sfeer zijn prima. Het menu is 3 gangen. De eerste gang mag meer aandacht. De calamaris bestaat uit slechts 4 ringetjes en dat is het. Geen stukje brood oid. Dat kan echt beter. Verder is het menu uitstekend met voldoende keus en goed van kwaliteit. Jazeker: de beroemde spareribs zijn echt super en ook het desert (ijs) mocht er zijn.
    Dus kom op Don Pablo; beetje meer aandacht voor je voorgerecht en dan is het perfect.

1. Goedendag Kees,

Aller eerst bedankt dat u de tijd heeft genomen een recensie voor en over ons te schrijven.

Uiteraard hoort de calamaris wel iets uitgebreider te zijn, namelijk met een stukje citroen, rucola en huisgemaakte knoflook aioli. Hier zullen wij dus meer controle op uitoefenen.

Heel fijn om te lezen dat verder alle gangen u hebben gesmaakt en u een fijne avond heeft gehad.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen!