1. Afgelopen vrijdag maar eens bij Da Claudio gaan eten. Helaas was het vol en zijn we maar naar de overburen gegaan. Gister weer geprobeerd en we konden gelukkig plaats nemen in de lounge, prima.

Het duurde erg lang voordat we onze eerste drankjes kregen en wilden na een tijdje vragen of, omdat we in de lounge plaats moesten nemen, dat ook betekende dat we niks te eten konden bestellen. Gelukkig kregen we na een dikke 20 minuten ook de kaart. Voorgerechten waren prima, echter de hoofdgerechten vielen ons echt tegen. Ik had Tris de pasta besteld. De penne waren prima te eten met een lekkere saus. De ravioli (dat was het volgens mij) waren voor een groot deel hard en uitgedroogd, dat viel erg tegen. De lasagne was echt te gaar en ik proefde eerlijk gezegd alleen de bechamelsaus, ook dit vond ik echt niet lekker. Mijn vriendin had een pizza en het leek erop dat deze niet lang genoeg in de oven had gezeten, daarnaast dreef er erg veel vet op. Bij elke punt die ze at hield ze deze maar even verticaal boven het bord zodat het grootste deel van het vet eraf droop, ook deze viel dus erg tegen.

Ondanks dat we redelijk "simpele" gerechten hadden besteld mag je er toch vanuit gaan dat deze ook goed zijn, dat viel in ons geval erg tegen. Misschien hadden we beter één van de vele vlees gerechten moeten bestellen, of misschien waren we er op de verkeerde dag, geen idee. Echter voor ons is er geen reden meer om hier terug te komen.

De zaak ziet er echt top uit, super mooie bar, mooi interieur, alles klopt wat mij betreft, echter het eten was bij ons ver ondermaats. Jammer, had gehoopt eindelijk eens een goede Italiaan in de buurt te hebben gevonden.