1. Was bij Trots om te lunchen. Het zonnetje scheen, maar het terras was helemaal leeg!

Het duurde zeker 10 minuten voordat de eigenaresse kwam om onze bestelling op te nemen. Ze nam niet de moeite om bij ons tafeltje te komen staan, maar vroeg van een afstand wat we wilden drinken. We moesten zelf om de lunchkaart vragen. Toen ons drinken, inclusief een thee, werd gebracht, werd de theedoos op tafel gezet, zonder hem even voor ons open te doen. Ook werd het drinken niet aan ons gegeven, maar gewoon in het midden van de tafel gezet. Het eten was lekker, maar er is nooit gevraagd of we wat wilden drinken. Ook is er niet gevraagd of het smaakt. Er liep niemand rond om te kijken of wij nog iets wilden bestellen. De eigenaresse zat vervolgens op het terras een sigaretje te roken, maar heeft ons niet één keer aangekeken of is niet één keer naar ons toegekomen om te vragen of alles naar wens is.

Kortom, eten was lekker, service was belabberd.