1. Nijen Twilhaar

Dramatisch, in alles. Voor 80 euro uitgeknepen. Het concept dat in de praktijk niet klopt.
    Voor een ‘snelle’ hap in dit eetcafé betaal je de hoofdprijs.
    Geen extra frietjes, nee gewoon 2x 6 euro aftikken. Uitbater liegt alles aan elkaar.
    Dit zijn prijzen die je bij een goed restaurant betaalt, 40 euro op voor een redelijk goed gevuld bord. Hoofdgerecht had iets weg van een opgewarmde kliek eten.
    Toen we de rekening bekeken, heb ik eens uitgezocht waarom dit dure concept volgens de uitbater zo Goddelijk is….
    Niemand kon mij vertellen hoeveel sterren er nodig zijn om Chapoo een facelift te geven.
    In Zutphen wonen weliswaar veel antroposofische mensen, maar op geiten sokken rondlopen met een dikke portemonnee is wel nodig.
    Mijn hartslag is hoog gebleven en we hebben daarna nog elders iets genuttigd. 160 gulden (…) zou je er voor betalen. En de eigenaar gelooft in zijn eigen sprookjes. Zeker de slechtste ervaring van het pittoreske Hanzestadje. Schaamteloos!

1,7