in Exloo

Een fantastische locatie midden in het mooie esdorp Exloo..

1. ho 23 punten

We hadden een hele andere ervaring verwacht bij Bussemaker, 1 maal, maar niet weer voor de herkansing.

Onlangs zijn wij er geweest met 4 man. Normaal zou ik niet snel aangeven dat het slecht is, maar nu wel.

We hadden 2 maand van tevoren gereserveerd voor een plaatsje aan het raam, toch werden we doodleuk in het midden geplaatst. Maar na enige ruis van onze kant mochten we dan met enige gratie bij het raam zitten.

Het voorgerecht, zelf had ik een uiensoep besteld, maar schijnbaar was het bovenste van de soep geschept, erg vet en super scherp van de peper, de anderen vonden dat ook. 1 van ons vroeg of er een ander voorgerecht kon gemaakt worden, nee was het antwoord.

Ook de drankjes was erg mee gemorst, dus alles zat direct al onder de rode wijn vlekken.

En erg vriendelijk werden we niet behandeld, misschien de verkeerde avond /plaats/tijd zeg het maar.

Uitendelijk alles betaald ook de soep, wel wat van gezegd, maar geen korting.

Jammer, dit had een leuke avond moeten zijn.