1. Naim van Merriënboer

Wij hebben een fantastische avond gehad bij de Heeren van Wolfersveen. Een warm ontvangst door de gastheer en gastvrouw, welke ons de gehele avond vriendelijk, vakkundig en geregeld met humor hebben bediend. Tussendoor werd polshoogte gehouden of alles naar wens is.

De gerechten zagen er oogstrelend uit, en de smaken waren minstens zo geweldig. Wij kozen voor een 5-gangen chef’s choice menu met bijpassende wijnen. Elk gerecht had zijn eigen presentatie en smaakcombinatie en de wijnen pasten goed bij de gerechten.

De semi-open keuken was prettig. Wij zaten tegenover de keuken waardoor wij het reilen en zeilen van de keukenbridage mochten aanschouwen. Er heerste een prettige samenwerking tussen het personeel op zowel de voor- en achtergrond.
    De ambiance van het restaurant was ietwat gedateerd, waarbij de kunstwerken aan de muren over het algemeen niet echt van toegevoegde waarde waren, echter valt over (kunst)smaak niet te twisten.

Al met al zijn wij super enthousiast over de Heeren van Wolfersveen, het eten, de wijnen, het personeel en de prijs/kwaliteit verhouding. Wij zullen zeker nog eens terugkeren voor een wildmenu in combinatie met overnachting in de tiny house (met vloerverwarming! ;-]).