1. Afgelopen zaterdag waren we weer eens in Groningen en hebben we gegeten bij een restaurant waar mijn vrouw al eens eerder gegeten had met een collega. En daarom wilde ze daar weer naar toe. Een sfeervol tapas restaurantje met een mooi terras waar we met dit weer nog dankbaar gebruik van konden maken. Een vriendelijke serveerster deed ons welkom en toen konden we plaats nemen op het terras ondanks dat we niet gereserveerd hadden. De kaart bestaat voor een groot deel uit kleine gerechtjes (tapas) maar ook uit gewone hoofdgerechten. Ik ging voor de tapas en koos voor de inktvisringen en voor de spareribs met daarbij een portie frietjes. Mijn vrouw koos voor de tajine als hoofdgerecht. Alles was erg lekker en van goede kwaliteit. Het enige nadeel met tapas is, dat je van tevoren moeilijk kunt inschatten hoeveel eten je nu eigenlijk bestelt. En bij moro krijg je dus grote porties, dus achteraf had ik beter geen friet kunnen bestellen. Dat was ook al heel veel, en ik kreeg dat dus bij lange na niet meer op. En het was ook niet meer nodig na de twee tapas. Ook de tajine van mijn vrouw was erg smakelijk en leuk gepresenteerd. Met een kopje koffie en een glas wijn erbij waren we met zijn tweeën 50 euro kwijt. En dat is een hele nette prijs voor zoveel erg lekker eten.