1. Wat fijn dat je op deze site als restaurant kunt reageren op een recensie. Deze meneer verdraaid het verhaal behoorlijk, heeft zich belachelijk laten gaan en vind het nu nodig om ons op werkelijk alle restaurant sites zwart te maken. Het werkelijke verhaal is dat deze meneer zonder reservering met alle geluk bij ons terecht kon in een bom volle zaak, perfect is bediend, geweldig heeft gegeten, een super leuke avond had, €.95.00 moest afrekenen met twee personen, 3 gangen menu, mooie wijn, daarna irish koffie, koffie, likeur, huisgemaakte bonbons van witte chocolade, boter koek uit eigen keuken, brownie en een geweldige entourage heeft gehad. Voor deze koffie rekenen wij in dit geval €0.75 per persoon extra, als je daar dan een geweldige rel van gaat maken, keurig antwoord krijgt maar daarna weer precies het zelfde verhaal tegen het personeel gaat ophangen dan is bij ons de maat vol! Sorry voor deze meneer maar zelfs bij ons is er een grens van wat wel en niet kan. Wij gaan door met waar wij goed in zijn, service, kwaliteit, gezeligheid en een super sfeer, maar wel zonder deze meneer. Vriendelijke groet DOH Lisse.