1. Marjolijne

Met 2 personen op een zaterdagavond hier gegeten.

Sfeervolle inrichting en keurige bediening. Gekozen wijn was heerlijk en amuse ook prima.

Echter het eten verder viel ons ontzettend tegen. Beiden zijn wij enorme liefhebbers van Carpaccio. Dit bestelden wij dan ook als voorgerecht. De smaak was OK, maar het vlees zeer stug en moeilijk te snijden. Het waren dik gesneden plakken, hetgeen naar ons idee de naam geen eer aandoet. We hebben een paar happen genomen en het bord toen terug gegeven. Helaas werd hier absoluut niets mee gedaan: geen koffie van de zaak en gewoon het volle pond op de rekening! Voor deze 90 euro zonder nagerecht weten we elders nog wel veel betere restaurants!

Hoofdgerecht was goed, maar voor de prijs valt het tegen dat voor groentes en extra friet nog apart gerekend wordt.

Wij zullen -vooral vanwege de slecht service wanneer je als klant iets niet goed ervaart- hier niet meer terugkomen! Zeer jammer!