1. Dirk Meezen

Laatst wezen eten bij Restaurant Vlaanderen, wat een teleurstelling was dat zeg. Na een tijdje gesloten te zijn geweest hebben ze een nieuwe doorstart gemaakt, hadden voor mij beter dicht kunnen blijven.

Het eten was gewoon niet lekker en volgens mij ook niet allemaal vers.

Totaal geen sfeer in het restaurant meer. Waar vroeger een gezellige, gastvrije en joviale bediening rondliep is er nu niks meer van over, alleen maar nors kijkende mensen in de open keuken. Plus de bediening die niet echt vakkundig overkomt.

We hadden gekozen voor het maandmenu. als volgt :

Rauwe zalm met een kruidige dressing.
    Soepje van gele paprika.
    En dim sum van krab met een kruidig sausje.

Op zich leuk bedacht maar de zalm was niet vers en smaakloos soepje was veel te kruidig en de dimsum ijskoud, niet lekker.

Verder als hoofdgerecht kalfsoester met een kalfsjus en groente.
    Veel te grote portie en de jus was veel te dik, de groente waren net beetgaar niet lekker. Frieten erbij gevraagd en die kregen we ook nog maar werden wel op onze rekening gezet zonder ons dat te zeggen.

Als dessert kregen we aarbeien met suikerbrood, totaal het seizoen niet. Kom op zeg en ze waren ook nog zuur en niet lekker!

Hier komen we nooit, maar ook nooit meer terug!

2,2