Op dit adres zit nu: New Lung Ma

1. Allereerst, het eten is ab-so-luut verrukkelijk.

De prijs kwaliteit verhouding is bijzonder goed.

Heerlijk eten voor een zeer schappelijke prijs!

De sfeer is gezellig, muziek was wat apart maar dat mocht de pret niet drukken.

Stoelen zijn zeer comfortabel!

Er wordt heel veel zorg besteed aan de servering van het eten. Iets wat vaak bij dit soort 'all you can eat' concepten niet aan de orde is.
    Alles is vers en er is echt veel keuze!

Tot nu toe het beste Japanse all you can eat restaurant waar we ooit zijn geweest.

Het personeel moet nog wel worden ingewerkt.

Ze doen erg hun best en zijn heel beleefd maar je kan zien dat ze nog veel te leren hebben.

Ze zijn wel regelmatig dingen vergeten, beetje slordig.

Wat echt de domper van de avond was, was toen een bediende een glas rode wijn over de beige nieuwe jas van mijn vriendin gooide.
    Dat kan natuurlijk gebeuren maar zorg dan wel voor een oplossing.
    We kregen als pardon de 2 glazen wijn gratis.

Toen we gingen betalen moesten we zelf voorstellen om de jas te laten reinigen bij de stomerij.
    Iets waar ze natuurlijk gewoon zelf mee hadden moeten aankomen - de klant is toch altijd koning, toch?

Over een paar dagen ga ik terug met de hoop dat ze hun best hebben gedaan om ons als klant te behouden.

Nogmaals, aan het eten zal het echt niet liggen adviseer jullie ook echt om hier te gaan eten.