1. Hele vriendelijke mensen in de bediening, het is gelijk gezellig. Net restaurant waar goed rekening wordt gehouden met de corona maatregelen, netjes zoals het hoort. Alles oogt schoon en dat is gelijk een prettig gevoel.
    Mijn vrouw een vega groentegerecht met broccoli en champignons, lekker vers en goed bereid zodat de broccoli nog een bite heeft, daarnaast heerlijke Chinese bami. Allemaal erg lekker.
    Mijn bami rames was wel vers en goed bereid, maar voor mij een te vlakke smaak, ik miste het Indische tintje aan mijn maaltijd (bami rames speciaal staat op de kaart als chinees Indisch, vandaar). Lekker chinees biertje en een goed gevuld glas wijn maakt het een en ander af. Lekkere smaakvolle koffie ter afronding. We komen zeker nog eens terug en dan ga ik voor een van de ti pan gerechten. Tot dan.