1. Paar dagen geleden hier wezen eten. Restaurant ziet er schitterend uit, echt prachtig.

Het eten is lekker maar erg(!) weinig. De carpaccio is een paar plakjes op een beetje sla, in 4 happen op. Het tussengerecht was een cappuccinokopje gevuld met courgettesoep. Hoofdgerecht was een halve(!) tilapia (dagvis) met sherrysaus (volgens mij spelfout want ik had echt kerriesaus) met 2 reepjes courgette, een halve kleine aardappel in schil en een schijf pastinaak(?). Daarbij een kommetje aardappelblokjes. Toetje was 2 reepjes van een apfelstrudel, klein hoopje ijs met wat mascarpone en een halve aardbei. Erg weinig dus als je een hele dag gewerkt hebt en honger hebt.

De hoeveelheid viel ons erg tegen en vooral de halve vis met beetje groentes vonden wij eigenlijk schandalig. 25 euro hiervoor vragen is gewoon afzetten.

Jammer voor het mooie restaurant en het vriendelijke personeel maar wij komen hier niet meer terug.