Op dit adres zit nu: Steak & Dine

1. Met onze familie van 12 personen in het restaurant gegeten. Goed voorstel in menu keuze. Goede balans in vis en vlees. Goed advies gekregen in wijn keuze bij de verschillende gerechten. Wordt ook per glas aangeboden! Ieder heeft toch zijn eigen smaak. Hebben we als erg plezierig ervaren. De diverse gerechten zien er erg verzorgd, smaakvol en gevarieerd uit. Het is een lust voor het oog om te starten met eten, een culinair genoegen om deze smaak sensatie aan te gaan. Ieder gerecht is een verrassing in presentatie en smaak. Fantastisch kaas plateau met bijzonder kazen, smaakvol uitgekozen en verantwoord begeleid door goede bijgerechten als in port geweekte vijgen, bijzondere stropen en honing. Gezellige medewerkers in de bediening die weinig ontgaan. Kortom een feest dat je kunt vieren in dit restaurant. Een belevenis op zich met een waardig culinair terug zien op deze avond.

Vorige recensies van Tineke Bierhuis

• We hebben al een paar maal in dit restaurant gegeten en met erg veel smaak en plezier.

Verrassend wat er steeds weer uit de keuken komt.

Ook gezellig met een groep in een aparte ruimte.

Gezellige bediening, leuke sfeer, goede stoelen.

Goede prijs kwaliteit verhouding.