1. We waren deze keer met een hele grote groep. Eerst naar een ander restaurant, maar die had niet genoeg plek. En zo kwamen we bij toeval hier bij Brisa, een paar deuren verderop terecht.
    En daar was wel plek. Ze maakten reclame dat ze hier de lekkerste ribbetjes hadden. En een aantal in de groep namen die ribbetjes ook en waren inderdaad erg enthousiast. Maar ook het overige eten was erg lekker, van goede kwaliteit en ruim voldoende. Mosselen, scampis en vol-au-vent bijvoorbeeld. Ik koos voor de kikkerbillen als hoofdgerecht. Maar bij de bestelling werd me verteld dat er niet genoeg waren voor een hoofdgerecht en zo kon ik kiezen om de hoeveelheid aan te vullen met een aantal escargots om er toch een volwaardig hoofdgerecht van te maken. Wat een leuk en creatief alternatief! En ook dit smaakte allemaal voortreffelijk. Verder was het een leuke ruimte en zoals boven beschreven dus ook een leuke bediening.
    De prijs was ook heel redelijk voor wat er geboden werd. Enige minpunt was de koffie. Mijn espresso was véél te slap. Dat mocht de naam espresso niet dragen. En ook de cappuccino van anderen was niet echt geweldig hoorde ik. Dat is jammer. Koffie moet je na afloop dus ergens anders gaan drinken. Maar verder is dit restaurant een absolute aanrader. Al is het wel de vraag of we ooit nog eens terug komen in Geraardsbergen.