1. Vrijdagavond 25-3, om 21:30 een lekkere pizza eten met zijn 3en. Bij de deur begint het, het meisje zegt dat de keuken gesloten is, omdat het druk is. Druk? Zoveel mensen zaten er niet en bij drukte doe je toch juist de keuken open? Dat wordt echter al snel gecorrigeerd door een ander personeelslid, die verteld dat de keuken wel open is. Eenmaal aan tafel besteld ieder van ons zijn pizza, maar er worden er maar twee gebracht. Die andere zijn ze vergeten en zijn pas 15 minuten later klaar, als de twee andere tafelgenoten al klaar zijn. Er werd daarna ook niet gevraagd of alles naar wens was of dat we nog iets wilden drinken. Bij het afrekenen de manager aangesproken, maar die was niet onder de indruk. Geen excuus, of anderzins. In het algemeen maakt het personeel de indruk dat ze een taakstraf vervullen en het liefst zo snel mogelijk naar huis gaan. Voor de helft van het geld kan je ook laten thuisbezorgen.