in Wageningen

Voor fans van lekker eten.

1. Gerald Vos

We eten vaker bij het Poorthuis, en het stelt nooit teleur.
    Hun spareribs zijn terecht legendarisch, met afstand de beste in de regio! Maar ook hun andere gerechten en specials zijn altijd goed doordacht, uitstekend bereid, en daarnaast nog eens zeer schappelijk geprijsd. De bediening is zeer vriendelijk, je voelt je meteen welkom als gast.
    Een absolute aanrader!

2 vorige recensies

Vorige recensies van Gerald Vos

• Gerald Vos

Het Poorthuis is een favoriet plekje voor ons om gezellig te eten en drinken. De kaart is uitgebreid genoeg zonder te overspoelen met opties, het eten is tot zover altijd erg goed bevallen - de spareribs zijn legendarisch! - En een goeie keuze aan drankjes… De sfeer is altijd leuk, rustig en gemoedelijk.
    Reserveren is aanbevolen aangezien ze (terecht) snel vol zitten :)

De nieuwste recensie
  • Het is altijd gezellig bij Het Poorthuis, en werkelijk érg goed van eten & drinken.
    Men kan ook uitstekend rekening houden met allergieën, goede alternatieven zijn voorhanden, en ook voor vegetariërs is genoeg te beleven 😀
    Aanrader: de (onvolprezen) spareribs! 😎👍

De nieuwste recensie