1. Bediening vriendelijk. Eten slecht geen groente bij de vis geen dressing over de sla. Extra patat gevraagd. Volgens de bediening kon dat gewoon, uiteindelijk werd hier nog dubbel gerekend omdat het volgens de meneer die kwam afrekenen een extra grote portie was. Ik zou dit niet aanraden bij vrienden.

1. Beste Gina,

Spijtig te moeten lezen dat u ondanks dat wij het naar ons gevoel goed hebben geformuleerd u toch nog uw ongenoegen uit via social media in plaats van bij ons.
    Zoals die avond al aangegeven worden op dit moment de hoofdgerechten geserveerd met salade en friet. Met uitzondering van de Iberico welke wordt geserveerd met roseval aardappels en gewokte groenten. Zoals u wenste heeft u 2 porties extra friet gekregen. Hierbij hebben wij ervoor gekozen dit in één schaal te serveren vanwege de ruimte op tafel.
    Graag zien wij u nog eens terug voor een herkansing.

Met vriendelijke groeten t Veerhuys te Leerdam