1. Eerlijk is eerlijk. We zijn hier op vakantie en het is druk rond deze tijd op de markt. Heel druk en we zijn blij dat we bij Juuls nog een vrij plekje op het terras zagen. Eigenlijk wilden we alleen maar een cappuccino en Westmalle, maar op de kaart zagen we meerdere lekkere zaken staan dus er kwam een cheesecake en carrotcake bij. We kenden 'het bedienconcept' van Juuls niet.

De bestelling ging snel, maar het duurde best wel een tijdje voordat we de drankjes en cakes kregen, maar toen snapten we ook meteen hoe Juuls met personeel omgaat. Geweldig! Heel fijn inderdaad om te zien dat het personeel zo supergemotiveerd en vriendelijk is. Zij scoren vandaag de hoogste punten. Helaas was de cheesecake niet meer geheel vers en had deze een rare structuur en apart bijsmaakje. De carrotcake was daarentegen goed gevuld, en gewoon heerlijk. We hebben dus geen ervaring met een lunchgerecht maar de hoogste cijfers gaan dit keer niet naar het gerecht, maar naar het personeel!