in Uden

Onbeperkt genieten van heerlijke tapas

1. PP is een top tent! Wij komen hier regelmatig met onze vriendengroep eten en het blijft iedere keer leuk, lekker en bovendien zeer gezellig! Meerdere keren hebben we uitstapjes gemaakt naar de naastgelegen Mexicaan, 't zusje, en ook de griek en italiaan, maar van geen enkel restaurant wordt iedereen van ons zo enthousiast als van Senor PP. De kwaliteit van het eten is zwaar in orde, en ook de service en vriendelijkheid van het personeel is hier uitzonderlijk goed en constant. Wij komen snel weer terug. Raad iedereen aan hier snel eens te gaan kijken. Voor 25 euro kun je jezelf de hele avond laten verrassen met heerlijke gerechtjes (onbeperkt) en ook het dessert dat je krijgt is heerlijk. Makkelijk, hoef je niet met z'n allen op de kaart te kijken wat je gaat bestellen. Het wordt gewoon steeds gebracht. Heb je alle tijd om bij te kletsen. Zelfs al meegemaakt dat ik zonder reserveren geen plek meer kreeg.... vol! Zegt genoeg denk ik! Ik blijf een trouwe fan van dit restaurant, helemaal super!