1. Het leek een prima zaak met een leuke menukaart maar afgelpen zondagavond voor de eerste keer geweest en er ging vanalles mis. Ongeveer 20 minuten moeten wachten voordat de (eet)bestelling werd opgenomen. Vervolgens krijgen we beiden kip met pasta terwijl ik salade had besteld. Bij mijn partner was de kip op de pasta bijna koud. Bij het opnieuw serveren werd door de kok gevraagd wat we van de zaak wilden drinken. Maar die drankjes kwamen nooit... Het personeel had het voor in de zaak erg druk met klanten/elkaar en ze stonden met de rug naar de zaak luidkeels te praten. Bij het afrekenen stond er 2x pasta plus de salade op de rekening. Na onze opmerking dat het niet klopte werd de rekening aangepast en de drankjes die we eerst hadden gedronken van de rekening afgehaald. We werken zelf in de horeca en vinden dit allerminst professioneel. Ook al is het druk (geweest), zoveel fouten mag je niet maken.
    Een tip voor de eigenaar/bedrijfsleider: doe hier iets mee want je krijgt maar 1 kans voor een eerste indruk!

3,7