1. Sfeer die er altijd is geweest is er niet meer.
    Pannenkoekenhuis en dan geen kinderpannenkoeken verkopen (zoals voorheen wel altijd het geval was) vinden wij erg raar. Vervolgens word er een kinderpannenkoek samengesteld waar je vervolgens €9,- meer voor mag betalen lijkt mij ook niet helemaal correct. (Voor een kommetje slagroom een paar druifjes en wat krentjes.)
    Er was door ons een ham pannenkoek besteld waar we na een halve pannenkoek er achterkwamen dat er geen ham op zat en meer dan excuses werd er niet gemaakt. Niet klant vriendelijk.
    Kortom ‘t Veerhuys is niet meer wat het is geweest. Het gezellige qualitatieve goede familie restaurant. Zeker niet het nr 1 restaurant wat het prefereert.

Voor ons was het zeker de laatste keer!!

2,8

1. Beste Anouk,

Ik begrijp uit de recensie dat het bezoek uitgelopen is tot een teleurstelling. Dat is voor beide partijen niet wenselijk, graag hadden wij dit dan ook persoonlijk op de avond zelf op willen lossen.
    Alle pannenkoeken die op de kaart staan kunnen zoals voorheen nog steeds in kinderformaat worden besteld. Uw keus was een kinderpannenkoek naturel (€5,95) waarbij u extra versiersels wenste. Deze bestonden naast de door u omschreven slagroom, druiven en rozijnen ook uit, aardbeienjam, mini marshmallows, 2 soorten meloen, ananas en appel, hiervoor is € 3,00 extra in rekening gebracht.
    Er wordt door u gesproken over een hampannenkoek, wat wij opmerkelijk vinden is buiten het feit dat het erop had moeten zitten u er halverwege zelf pas achter komt dat het anders is dan u mogelijk heeft besteld.
    Mocht in uw ogen de rekening en verdere service niet in orde zijn dan kunt u contact opnemen via 0345 615262 om het op die manier alsnog netjes af te handelen.
    In afwachting van uw telefonisch reactie.

Met vriendelijke groeten t Veerhuys te Leerdam