Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Celsiusplein 28, 5621 BN, Eindhoven

Op dit adres zit nu: Zizo

1. Het had een feestelijk avond moeten worden. Er werd een verjaardag gevierd. Het restaurant ziet er gezellig uit. Het was erg druk. Dat was te merken in de bediening. We hebben meer als een uur op ons voorgerecht moeten wachten. Er werd ons excuus aangeboden en een gratis drankje. Okay kan gebeuren geen probleem. Echter bijna net zo lang voor het hoofdgerecht moeten wachten. De frietjes waren op, één persoon had 3 frietjes op zijn bord liggen. We kregen het vlees, maar op de couscous en rijst moesten we ook nog 15 min. wachten. Bij het toetje was ook al een product op en vroeg om koffie, die is nooit gearriveerd. Ook de porties waren erg klein. Het eten op zich was erg smaakvol. We zullen daarom ook nog wel vaker Marrokaans gaan eten, alleen niet meer daar. Jammer, we hadden er echt zin in.

4,9