1. Fam. van Dam

Zaterdag 26 maart gingen wij met 3 personen eten in het bedieningsrestaurant. Wij werden vriendelijk welkom geheten en naar onze gereserveerde tafel gebracht. Wij maakten gebruik van het actiemenu voor € 15,00.

Tijnden het wachten kregen wij stokbrood met tapenade. Toen volgde de Boerengroentensoep. Deze smaakte prima en was flink gevuld met soepballen. Vervolgens kwam de schnitzel ( goed formaat en lekker ) met champignonsaus ( erg weinig) en hollandse groentemix. Dit noemen wij dus geen groente maar een gebakken ratjetoe (klefferig). Je komt zo ook nooit aan 2 ons groente per dag. Grootmoeders frieten smaakten prima, maar het schaaltje was beslist te weinig voor 3 personen. Dat gold ook voor het schaaltje salade. Aan de 3 stukjes tomaat en komkommer kon je zien dat het wel voor 3 personen moest zijn, maar 1 peroon zou het makkelijk opkunnen. Hierbij ontbrak ook bestek om het op je bord te doen. Dat was ook zo voor het kommetje met fritesaus. Toen onze buren extra frites bijbestelden (zij vonden het dus ook te weinig) hoorden we dat je dan moest bijbetalen. De Dame Blanche smaakte goed, maar van "warme" chocolade saus was geen sprake. Het zag er ook saai uit. Een wafeltje of chocolaatje zou niet misstaan hebben.

Er vals dus wel wat te verbeteren. Lukt dat niet voor die €15,00, maak er dan € 17,50 van, maar zorg dat het wel voldoende is.