in Willemstad

Drinken & Eten, alles mag niets moet, behalve genieten dan!

1. Vorig jaar zijn wij voor take away gegaan. Heerlijk in onze boot genoten van het Surinaamse eten. Dus dit jaar als afsluiting van onze vakantie, nu in het restaurant uit eten gegaan. In tegenstelling tot veel recensies, was onze serveerster een toppertje! Ze deed ontzettend haar best, en was leuk betrokken met onze kids. Ook een wens om de deur waar wij voor zaten te sluiten, werd gelijk geregeld. Het eten is smaakvol en niks op aan te merken. Maar wat ons ontzettend tegenviel was de hoeveelheid, en variatie. Wij met onze twee oudste kids, hadden het 3 gangen menu. De twee kleinste de hamburger. Het voorgerecht was saai, en het hoofdgerecht waren 4 simpele Surinaamse gerechten, niks nieuws om te proberen. Terwijl er zoveel keus op de kaart staat. Het toetje voor 4 personen was binnen 5 minuten weg, echt te weinig voor 4 personen. Als tip aan de eigenaar; veras de gast met totaal verschillende gerechten, en niet alleen standaard eenvoudig. Je gaat tenslotte niet uit eten, zodat je niet hoeft af te wassen! Je wilt nieuwe smaken ervaren!