Op dit adres zit nu: De Kromme Kade

1. Wij zijn hier geweest met een groep volwassenen, een peuter en een baby.

We hebben op zich een gezellige avond gehad, maar daar had de pannenkoekenschuur weinig mee te maken.

Het interieur is gelijk aan dat van een bouwkeet, maar dan met vloerkleedtegels en afzichtelijke disney beeldjes.

We waren hier om een verjaardag te vieren. De jarige kreeg als één van de laatsten een pannenkoek, net als de peuter. Is dat nou handig?

De pannenkoeken smaakten nergens naar. Voor een grote pannenkoek betaal je al gauw 8 á 9 euro. Ik had een grote pannenkoek met spek. Als ik had geweten hoe weinig spek erop zat had ik met driedubbel spek besteld. Ik had hierdoor nog best wel trek na 1 pannenkoek, maar er werd niet gevraagd of ik er nog eentje wilde.

Ik besloot tot het dessert te wachten, maar dat was ook niet best. De wafels waren taai en droog, deze werden geserveerd met zure kersen uit blik en een hele lading slagroom uit een spuitbus. Er stond achter dat het een seizoensdessert was, maar dat snap ik niet helemaal, wafels uit de vriezer, kersen uit een pot en slagroomspuitbussen zijn naar mijn weten het gehele jaar verkrijgbaar.

Bovendien hebben we maar 1 keer iets te drinken gehad, terwijl het ruim een uur heeft geduurd voordat we allemaal te eten hadden.

Ik kom hier nooit meer.